Jak reklamovat?
Jak postupovat při reklamaci
Je se zbožím něco v nepořádku? Případně jste obdrželi jiný titul, než jste si objednali? Máte právo na výměnu nebo uplatnění reklamace.
Podmínky reklamace
Napište nám na info@junior-knihy.cz a stručně popište vadu obdrženého zboží.
Vadné zboží zašlete jako obyčejný balík, případně přes Zásilkovnu na adresu našeho nakladatelství:
Nakladatelství JUNIOR, s. r. o., U Sanitasu 2246, 251 01 Říčany
Pokud posíláte vadné zboží přes Zásilkovnu, obsluze uveďte kód: 98859935.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení vadného výtisku. Zboží můžete vyměnit za jiné ve stejné nebo vyšší hodnotě. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.
Pokud chcete vrátit peníze a platili jste platební kartou, vrátíme vám částku po uznání reklamace přímo na vaši platební kartu. V případě, že jste platili dobírkou nebo bankovním převodem, přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat po uznání reklamace.
Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.
Jak postupovat při vrácení zboží
Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Můžete jej vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho zakoupení. Zboží musí být nepoškozené a nepoužité.
Podmínky vrácení
Zboží zašlete jako obyčejný balík na adresu našeho nakladatelství (přepravní náklady hradí zákazník):
Nakladatelství JUNIOR, s. r. o., U Sanitasu 2246, 251 01 Říčany
Peníze vám budou vráceny buď na vaši platební kartu (pokud jste ji použili při úhradě zboží) nebo na bankovní účet. V takovém případě přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat.